torsdag 10 januari 2008

DT-medlem...

Det är väl på tiden att jag tar och presenterar min första DT-medlem...
Varmt Välkommen till Hildas Rum, Marie!!!
Hoppas vi kommer ha ett bra samarbete och att vi kommer få se många fina alster av dig här i bloggen :-)

Och en liten presentation:








*NAMN, NICK:
Britt-Marie Stenander, men de flesta kallar mig bara Marie.
På nätet går jag under namnet bitte71.

*NÄR BÖRJADE DU SCRAPPA OCH VAD FICK DIG ATT BÖRJA:
Jag kom i kontakt med scrapbookingen när jag skulle göra ett eget första året album till min äldsta dotter Linnéa i mars 2006.
Jag fastnade direkt för denna underbara hobby!

*VAR HITTAR DU INSPIRATION:
Jag inspireras mycket av alla duktiga scrappare som finns både här i Sverige och utomlands, surfar runt på olika scrapbloggar och scrapforum.
Jag kan även bli inspirerad av en annons, ett föremål, en mening som min son säger, en sång – kort sagt: allt egentligen!

*BERÄTTA LITE OM DIN STILOCH VILKA PRODUKTER DU GILLAR:
Egentligen vet jag nog inte fortfarande vilken stil jag har: det varierar mycket från alster till alster. Man kanske kan säga att jag är – stillös?
Men saker som återkommer ofta på mina LO:s är väl lager på lager, blommor, knappar, band. Jag är även mycket förtjust i min dymo och min häftapparat! Just nu tycker jag mycket om filtdekorationer och thickers.

*TRENDER, VAD TROR DU KOMMER ATT KOMMA:
Jag tror att vi kommer få se mycket mer av hemmagjorda dekorationer: tyg, stickat, virkat i alla former.
Även ”clear”-trenden tror jag kommer hålla i sig i form av overlays, clearalbum osv.

Inga kommentarer: