onsdag 21 maj 2008

Vinnare, ny DT-LO och Altrad Burk

Ursäkta att det dröjt med den utlovade utlottningen från träffen i söndags! Tack alla som kom för en supertrevlig dag, det är så roligt att träffa er och se allt fint ni gör!
Ni ger mig massor av inspiration, även om det kanske inte märks så mycket de där söndagarna ;-)
Jo iaf till vinnaren av ett litet blomsterpaket som blev...............Petra S! Grattis!!
Hör av mig till dig!

Marie har gjort en ny underbar DT LO, titta själva och njut!
Papper och fjäril från KaiserCraft, clearknappar fån YouDo, organzaband med prickar och thickers fån American Crafts.



Marie har även altrat en plåtburk, helt underbar den med! Detta är en av de saker hon ska hålla i under vår Öppet Hus dag i butiken den 24 maj, du har väl inte missat detta? Mer info inlägget under detta eller på hemsidan....

Så vill ni se hur man kan göra en sån här fin burk finns tillfälle till det under Öppet Hus dagen!



Jag hoppas att vi ses den 24:e!!

/Angelica











2 kommentarer:

Poohtra sa...

Jaaaaaaaaaaaa! vad kul att jag vann ! Tack ! Jag som älskar blommor !
Kommer du ha någon mer träff innan sommaren ??
Vilken fin LO du gjort !
Ha det så bra !
Kramis Petra

Poohtra sa...

...jag mernar:
Vilken fin LO MARIE gjort....
Du kanske inte hinner ?! Hur blev det med den du höll på med ? Ängel ?
Kram Petra