onsdag 18 juni 2008

Vinnare och förfrågan om scrapträff!

Tack alla som var med i söndags på träffen för en jätterolig och inspirerande eftermiddag!
Ni är alla fantastiskt duktiga och det är så roligt att få se era fina alster!
Som lovat har jag nu dragit en vinnare av ett litet stämpelpaket...
Och vinnaren blev........Ann-Kristin Ekqvisk. Grattis!!
Jag hör av mig till dig!

Scrapträffarna är verkligen jätteroliga! Jag är glad för att ni vill komma och pyssla en stund på Hildas Rum ibland om söndagarna, utan er blir det ju inte så roligt :-)
Tänkte också passa på att höra med er om det finns ett intresse för en till träff nu innan semestrarna drar igång på allvar...
Tänkte att jag kan ordna en träff till nu ganska snart isf, söndagen den 29 juni...
Så vad säger ni, är ni intresserade av en träff till innan sommaren?
Svara gärna med en kommentar till detta inlägg isf!

Ha det gott nu allihopa och jag önskar er redan nu en
Glad Midsommar!

/Angelica

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå!? Nu fattar jag inget, det var ju jag som skulle vinna ;) Ha, ha! Men grattis till Ann-Kristin iaf!

Beträffande en träff till nu snart igen så passar jag, fast jag är ju ingen direkt flitig träffdeltagare. Hade jättetrevligt sist, stort tack för det, men nu vill jag inte riktigt boka upp mig - har en förhoppning om att det fina vädret kommer tillbaka snart. Har arbetat min sista dag idag!

Kram till dig