lördag 27 september 2008

Fredagsskissen vecka 39

Här kommer en ny skiss för vecka 39, förlåt att det dragit ut lite på tiden men jag hade fullt upp igår och sedan när jag äntligen skulle sätta mig och logga in så krånglade blogspot hela tiden *muttrar* Men men, här är iaf en lite äldre skiss som jag tror att jag gjorde till en skiss-swapp för ett tag sedan. Men jag gillar den iaf och nu får ni skapa efter den.
Ni har fram tills på torsdag 2/10 23.59 på er, förminska ert bidrag till max 500x500 pixlar och maila dem till marie.stenander@bahnhof.se. I ämnesraden skriver ni "fredagsskissen, vecka 39". Vänta med att visa dem ier blogg el dyl innan vi har gjort vårt urval.
Lycka till!

1 kommentar:

MissMian sa...

NEJ! Nu missade jag den igen!! Jag som hade dragit ut den och allt!! Fårse fram emot den här veckans skiss i stället!