onsdag 17 december 2008

Julkort

Nu är det bråda tider för de som inte lagt på sina julkort på brevlådan, sista dagen var i går för att de helt säkert ska hitta fram till sin mottagare. Här kommer lite sistaminuteninspiration (förhoppningsvis) för er som fortfarande kanske sitter och pysslar med era kort.

Papperen på alla julkorten är från We are Memory Keepers, underbara dubbelsidiga tjocka papper. Sedan har jag använt mig av pärlor från Kaiser, punchinella, ghostshapesstjärnor från Heidi Swapp och stora blommor och blad från the Paper studio.
Jag gjorde även en liten tändsticksask med samma papper, band, lite punchinella och en bit från ett gammalt notblad.
Återkommer snart med lite annat nytt som jag håller på och pysslar med, fick så mycket fint från Angelika i senaste DT-paketet!
/Marie

1 kommentar:

Emma sa...

Vad fina kort å tändstiksasken är ju helt underbar!!!!

Ja nog har jag fastat i scrap träsket alltid, ett nytt alster på bloggen ,men skärpan, ljuset och färgerna är kass.... men jag är nöjd! Fast det ska bli så kul att komma till butiken å bli guidad av proffs! hi hi!