tisdag 17 februari 2009

Scrapträff!

Lördagen den 21 februri kl. 10.30 är det scrapträff i butiken i Huskvarna!
Vi träffas i butiken för en roligt eftermiddag tillsammans med andra glada scrappare/kortmakare!
Träffen startar vid 10.30 men man får komma när man vill, alltså som öppet hus :-)
Du tar med dina egna scrapgrejer och ett glatt humör.
Under eftermiddagen kommer det finnas kaffe/te och en liten kaka, vill man ha något mer i magen tar man med det själv. Micro finns att låna!

Är du intresserad, ring eller maila oss för anmälan så hör vi av oss.
Ingen kostnad.
info@hildasrum.se 036-14 00 04
Vi ses!

3 kommentarer:

Emma sa...

Hejsan, hade inga krafter kvar igår så därför dök jag inte upp.
Sover dåligt!
Men på lördag kommer jag om inget annat dyker upp, typ barnafödande eller så! ha ha!
Ska sätta mig en stund nu och vara lite kreativ tänkte jag....
Hoppas att du har mycket kunder så att du inte är så ensam!!

Kram Emma

Emma sa...

kolla vilken fin layout på deras hemsida!!!

http://www.brunsons.se/

Fotograferande Maria sa...

Jag kommer coh Anita :) Kram Maria