måndag 23 mars 2009

Deltävling 5: Jag, jag, jag!

Så har vi kommit fram till den femte och sista etappen av vår tävling. Den här gången är temat JAG, JAG, JAG. Det ska handla om ER - ingen annan!!!

Ni ska göra två alster den här gången, nämligen något av de tidigare veckornas teman. T.ex en LO och ett kort, eller något altrat och ett minialbum eller.... Ni bestämmer själva, men två olika alster som ändå hör ihop för det ska handla om ER! Hur ni tolkar detta är upp till er.
Jag kan ge några exempel. Ni kanske gör en LO som handlar om hur mycket ni älskar musik. Då kanske ni väljer att altra ett CD-ställ eller en gammal LPskiva. Eller ni kanske gör ett kort till er själva för att ni tycker ni har lyckats bra på jobbet. Då kan ni t ex välja att göra ett minialbum som handlar om era starka sidor.
Jag hoppas ni förstår hur jag menar? Annars får ni fråga! Men som sagt: det ska handla om ER!!

Veckans bonusprodukt är figurformade knappar (alltså inga vanliga runda), det ger 5 extrapoäng!

Ni får lite längre tid på er den här gången eftersom vi var så sena idag med att lägga ut tävlingen. Söndagen den 29/3 kl 23.59 vill vi ha in era bidrag i inboxen hos hildasrum@spray.se .

Lycka till!
/Angelika och Marie

Inga kommentarer: