onsdag 4 mars 2009

Vinnare Bonustävling 2!

Måste först av allt tacka alla er som var med i bonustävlingen kommentera mera för era önskningar om varor/produkter ni tycker ni saknar hos Hildas Rum.
Alltid roligt att veta vad folk vill ha mer av och vad de är intresserade av för saker och ting, så tack och nu ska jag se vad jag kan göra åt det! :-)
Och över till vinnarna av tävlingen nu då jag har låtit random org dra fram TVÅ vinnare även denna gång för det var ju sååå många bra kommentarer :-), jag har utgått från i vilken ordning de kommit in bland kommentarerna.
De två som får 5 extra poäng är:

Nr: 19: Milla80
Nr: 30: Essmo
Grattis till er!

Vår lite galna snabba fotoutmaning som ni kan läsa om här under *pekar neråt* är nu slut och alla ni som va med och fotade alla saker har nu fått 5 extra poäng! Kul att ni hängde på även i denna utmaning :-)
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Karin sa...

tjoohoo! va kuligt! =)

Millas blogg sa...

vad kul med lite extra poäng!

Emma sa...

AH! denna missade jag juh!!!!

Nelle sa...

Grattis tjejer :-)