måndag 16 mars 2009

Vinnare i deltävling 3 samt bonusutmaningen!

Vinnare i alterutmaningen blev LenaB! Du får ett pyssligt paket från shopen samt 30 extrapoäng!
2:a kom Essmo, 20 extrapoäng till dig!

Och på tredje plats kom Coursell, det blir därmed 10 extrapoäng till dig!
Jag har dessutom dragit två vinnare i bonustävling 5, jag lät en slumpgenerator lotta fram två namn i den ordning de inkommit i mailboxen. Där föll lotten på Essmo (igen!) och på AnnaSmid, ni får 5 extrapoäng till!
Grattis alla vinnare!!!!!!

4 kommentarer:

Nicola sa...

Grattis till er! Super fina alster!

Essmo sa...

Åååh! Va roligt!!!!! Va glad jag blir!! *hoppar & skuttar*

Grattis till er andra!! =)=)=)

sari hänninen sa...

jösses vilka fina bidrag!
avis!

Lena B sa...

Jippiiiii... Vad GLAD jag blir att ni har valt just min låda bland alla jättefina saker,helt fantastiskt! Jag tackar och bockar och skickar stort GRATTIS till er andra!