lördag 16 maj 2009

Lena gästdesignar!

Här kommer en till Lo av Lena Bertilsson!

Lo nr 3:

Material:
Cardstock: Ljust blågrå.
Mönstrat papper: BG Lime Rickey, orange cream.
Övrigt: BG Lime Rickey brads, alphabet stickers. You dou, blommor. Kaiser, rhinestones. Band Making memories, journaling-ruta. Maya Road datum och biljett.


När jag tittar på denna lo så längtar jag till sommaren. Fotot togs förra sommaren när vi var på tältsemester i Karlstad, en ljummen kväll när solen höll på att gå ned. Solen färgade min sons hud gyllene och detta ville jag fånga upp med det oranga papperet. De blå tonerna får anknyta till vattnet. /Lena

1 kommentar:

Nybörjaren sa...

Sååå fin!! Finns så många saker på denna LO som jag tycker om, färgerna, formerna osv. Önskar att jag kunde göra något liknande... Kanske nån gång, i framtiden...