torsdag 16 juli 2009

En bok och några kort

Hej allihop i sommarvärmen! Hoppas ni har det bra såhär i semestertider.
Med det här fina vädret som vi har haft (åtminstone här på västkusten där jag bor) blir det inte så mycket tid över till scrapping, men jag har iaf roat mig med att pyssla ihop några kort och göra ett "minialbum" av en gammal trasig pekbok. Jag har använt mig enbart av papper från Lime Rickeyserien från Basic Grey. Som dekorationer har jag använt organzaband, brads från Lime Rickeyserien, tags, paljetter och knappar ur eget förråd. Vidare har jag sytt på maskin och häftat med häftklamrar. I bokstavsväg har jag använt mig av stickers från Lime Rickeyserien, dymo samt egen handstil.

Hela Lime Rickeyserien hittar du självklart i butiken - skynda in för att handla för det är verkligen härligt färgsprakande papper som passar bra till sommarlayouter!

Ha en fortsatt bra kväll!

/Marie

Inga kommentarer: