måndag 31 augusti 2009

Stort tack och Formex!


Oj va roligt att SÅ många kom till butiken för att fira vårt första år i Huskvarna!
Stort tack till alla kunder!
Och stort tack till de tjejer som hjälpte mig att göra dagen till ett kalas!

Som ni säkert såg var det fullt ös i butiken direkt från öppning och jag vet inte vad som hände men i den stress som rådde glömde jag totalt bort att ge mina 10 första kunder den present som utlovats...
Ja det är lite retligt att erkänna detta här i bloggen och jag ber verkligen om ursäkt för detta!!
Så om DU känner på dig att du kanske va en av dem så är du välkommen att hämta din present vid nästa besök - har du kvar ditt kvitto är det ett stort + för då vet jag säkert att just Du var en av de 10 :-)

Igår besökte vi Formex!
Å va roligt det var att se alla fina nyheter och få klämma och känna :-)
Kan redan nu tala om att inom denna månad kommer vi få hem nyheter från:

*Inkido
*Bo Bunny
*Kaiser
*Webster
*Crate
M.fl...

Väntar även hem en order från Jenni Bowlin som jag hoppas kommer inom det närmsta!
Så kika in ofta nu framåt så att Du inte missar alla läckerheter!

Vi fortsätter att fira hela denna vecka och erbjuder 40% rabatt på stora delar av butiken ända till fram lördag den 5/9 så hann du inte komma förbi i lördags finns det ännu en chans att fynda till mycket bra priser!

Välkomna!
/Angelica

Inga kommentarer: