måndag 29 mars 2010

Tack och "vinnare"!

Vill börja med att säga TACK!! till alla "Vätterscrappare" som var i butiken i lördags! Vilken kanondag det blev tack vare er! =) Längtar redan till nästa Vätterscrapp som förmodlingen kommer att bli nån gång i slutet på september. Hoppas ni vill komma då!? =)

Jag har nu dragit en "vinnare" av en liten gåva som tack för svar på frågeformuläret.
Jag fick hjälp vid dragningen av dotter Hilda =)
Och den som får en liten tackgåva är:
Helena Wiese!
Och "priset" finns att hämta upp i butiken f.o.m imorgon tisdag =)

I min sammanställning av formuläret kom det fram att flera av er vill se fler stämplar av olika leverantörer i butiken, även kantstansar och fler punchar efterfrågades.
Och detta ska jag kika närmare på, det lovar jag! =)
Lite olika "kurser" efterfrågades också, kika gärna på de som redan finns allt ligger uppe på hemsidan, och även här ska jag se lite vad som kan tänkas komma framåt...
Nåt som jag redan vet är att vi kommer att ha en kurs i färgläggning med distresser, låter detta intressant kan ni gärna höra av er - datum kommer inom kort...
Roligt att så många följer både webbutiken och denna blogg!
Stort Tack för att ni tog er tid att svara på våra frågor! =)

Snart kommer jag även att visa lite av de bilder Marie Wärnbring Holm tog i lördags, missa inte det!
Hoppas vi ses snart igen! =)

/Angelica

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej och tusen tack för en trevlig träff. Ser redan fram emot september månad. :o)
Vad kul det ska bli att se bilder.
Stor kram från Anita

Annika kort & gott sa...

STORT TACK till alla er som fixat så bra med den här träffen, ser absolut fram emot nästa!
kram Annika

Pernilla/Trollwing sa...

Tack igen bästaste Angelica:-) Vi hade så himla roligt, längtar redan till nästa!
Kramar!