söndag 12 september 2010

Sist men Inte minst....

Tänkte att ni idag skulle få "träffa" Hildas Rums 3:e DT-tjej!
Så sista tjejen ut heter Kristina Leek!

Första gången jag träffade Kristina var faktiskt när jag själv skulle börja scrappa våren -07. Kristina var den som hjälpte mig att plocka ihop mina första varor då hon jobbade i en hobbybutik. Lite roligt när man tänker på det så här nu efteråt =)
När hon sedan dök upp i min butik på hösten då den var ganska nyöppnad blev vi nog lite "ställda" både hon och jag =)

Sen dess är iaf Kristina en flitig kund i butiken och ingen är gladare än jag!
Besök gärna Kristinas blogg!

Så Kristina har scrappat ett bra tag nu och på hennes alster hittar man ofta väldigt mycket härliga färger med passande dekorationer.
Men just idag då jag ska presentera hennes första DT-alster har hon frångått detta med starka färger och hållt sig till lite mildare toner i denna underbara LO, ja ni ser ju själva...

Material:

INKIDO: Papper, Ladybug - For those who loves you, Ladybug - For happiness, Ladybug - For the memories. Stämpel, Always and forever.

TIM HOLTZ: Nyckel

PRIMA: Stämpel, Clearstamp - Documentary. Blomma

Thickers, Martha Stewart punchar och spets finns också i butiken!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfint Kristina!! Kram camilla

Poohtra sa...

Tjohoooooooooo!! Jippie ! Grattis Kristina! Visste det, vilket underbart gäng !
Kramkram från Petra

Pernilla/Trollwing sa...

Men åh vilken underbar LO!! Så himla vacker, vad duktig du är!!
Kram kram:)