tisdag 21 september 2010

Tavla med papper från Pysselgumman!

Hejsan!
Idag tänkte jag visa en canvastavla jag gjort om min morfar. Han betydde mycket för mig och jag har alltid tyckt väldigt mycket om dessa foton jag använt.
Detta blir ett kärt minne av en mycket älskad morfar att ha på väggen hemma...
Jag har använt mig av Pion/Pysselgummans härliga papper, både från förra "Förgät Mig Ej" och nyaste, "Väntan På Tomten" kollektionerna.
Tim Holtz Tissue tape, som jag är helt såld på och har på alla mina alster just nu =), tag och biljetter utklippt ur pappren, stämplat med Inkidos Splash och Forever.
Metalldekorationer, thickers och läderdeko. ur eget förråd.


Här ser man bättre att det är en tavla.

Hoppas ni alla får en härlig kväll!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Superfint Camilla!
Du är ju helt fantastiskt duktig!
Kram Emelie

Pernilla/Trollwing sa...

Åh Camilla...! den här tavlan är galet vacker helt enkelt! Du har verkligen fått fram känslan i fotona och dekorerat perfekt!! Din disposition och finstämda färgkänsla är superb!

Kramar:)