torsdag 16 december 2010

Kalender

I mitt förra DT-paket fick jag en liten söt kalender att altra.
Kalendern är inte årsbunden så man kan ha den framme år efter år =)

Kalendern finns såklart i butiken och i tre storlekar, jag gjorde den minsta storleken, självklart kan man också scrappa med foton i.
 Valde vit bakgrund, den finns också i svart.

Jag gjorde först som små "tavlor" för varje månad innan jag satte fast dem i kalendern. Jag har använt mig av Magnolia stämplar ur eget förråd, några textstämplar och lite olika papper som jag tyckte passade in!


Så nu kommer det en mängd foton (klickbara) =)














Verkligen en  rolig grej att göra, kul att ha på väggen hela året, ja flera =)
Passar ju utmärk att göra och ge bort i julklapp/present!

Kram


3 kommentarer:

designatavlisa sa...

Vilken underbar kalender! Jätte fin!
Lisa

Anita sa...

Hej!
Underbar! Den är ljuvligt söt.
Kram, Anita

Anonym sa...

Härlig kalender! Vilken inspirationskälla! Bettan