söndag 29 april 2012

Ville bara...

Hejsan!

Långledigt och vädret har verkligen inspirerat till pyssel.
Denna gång har jag använt underbart söta korthåriga Tilda med en liten present.

Blått är min favoritfärg, men det var länge sedan jag gjorde ett kort i den färgen. Har använt Inkidos Bladslinga som kantstämpel och dekorerat med blandade blommor och blad. Textstämpel "ville bara..." från Piecesarket.


Gjorde en "bakvänd" variant av vikning, men som blir lite fin att ställa upp på det här sättet (tycker jag:)

Egenhändigt gjord tag med hjälp av Magnolias hjärtbårdsdies - har använt den till nästan alla mina kort och jag tröttnar liksom aldrig på den...:)

Hoppas ni alla har en härlig ledighet!

Kram Linda



2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefint! Visst är det härligt med blått... och den där stansen använder jag alldeles för sällan nu när man ser hur fint det blir med den, ha en fin dak kram Linda

Anette sa...

Du är verkligen en konstnär!! Så vackert. Särskilt med blått!!