lördag 12 mars 2011

Vänskapskort med Magnolia

Denna gång har jag gjort ett kort med söta Tilda som viftar med sin halsduk.


Valde papper i brunt och blått och hjärtstansen från Martha Stewart är en favorit just nu.

Färglade Tilda ton i ton, lite nytt för mig som brukar blanda hejvilt i starka färger. "Take care..." är en Piecesstämpel som jag använt rätt ofta och som passar till mycket.


Dekorationen är blandade blommor - de små rosenknopparna är så himlans söta!


På insidan har jag använt papper från Maja Design "ska vi ta en fika?".
Kanterna har jag stämlat med Stjärnfall som är en Piecesstämpel.

Även "A single rose..." är från Pieces.



Jag har dekorerat med miniros och minirosknopp och retropunchade rosa blommor. Piecesstämpeln "Best Wishes" och lite plats över att skriva några personliga rader till någon kär vän man bryr sig om!


Kram Linda

1 kommentar:

margareta sa...

O så fint och välarbetat! Tack för inspirationen!