lördag 23 juli 2011

Stafflikort

Hej!

Den här gången är det premiär för mitt allra första stafflikort!
Fick ett plötsligt infall att prova något helt nytt och som jag inte gjort tidigare.
Så jag vek och klippte lite hit och dit - så här blev resultatet:)


Tilda med sin goda jurdgubbskorg ännu en gång, har målat henne ett flertal gånger redan:)
Valde papper i grått och rosa som inhandlades på Hildas Rum i våras och som jag fortfarande tycker är så fina. Piecestextstämplar och till den ena använde jag den näst minsta spellisen med hjärtan som jag nu är så förtjust i
.

Satte halvpärlor som "stopp" för fliken man fäller upp.
Inkidos "Bladslinga" har jag använt som kantstämpel - igen.


Dekorerat med band, blommor och blad. En liten digifjäril fick "flyga" upp från blommorna:)


Det var faktiskt jättekul att göra detta kort - ska nog våga mig på fler vikningar framöver!

Kram Linda



Inga kommentarer: